شام اخر...

خرید بک لینک

شب عید نوروز بود...

من دلم خوش بود و گفتم شام با من...

گفتن نه بار بعد با تو...

امروز بهم پیام دادن شنبه برای بالای ۲۰ نفر شام لازمه و بپز بیار!!!

من میترسم....

من استرس دارم....

گفته بودم ته چین میپزم...

باید برم خرید...ظرف دارم؟ مواد لازمو دارم؟

باید تخم مرغ و ماست و مرغ و برنج بخرم که کم نشه....

نکنه بد شه؟ نکنه خوششون نیاد؟ نکنه کم شه؟

ووووی....


هورمون و ذهن......

ما را در سایت هورمون و ذهن... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: يکشنبه 1 ارديبهشت 1398 ساعت: 23:14

صفحه بندی