1. یکی از درسایی که زندگی به من یاد داده اینه که وقتی یه فکری میکنم به یه نتیجه ای میرسم اغلب دلیلی داره و الکی نیست....
حالا بر همون اساس میدونم که آدمایی که همه ی جمله ها و حرفاشون حول من و دل من و برنامه ی من و علاقه ی من و ...میگذره و هرگز طعم موافق یا ممتنع بودن را نچشیدن یا کمتر چشیدن ادم های قابل قبولی برای دوستی مبتنی بر کمک و گذشت نیستند....
و چنین بود که حقت بود....
2. ننویسم بیش از این...
ما را در سایت هورمون و ذهن... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8