هورمون و ذهن...

خرید بک لینک
دیشب دلم گرفته بود...
از ذهنم گذشته بود که هیچ وقت هیچ کس من رو جدی نگرفت...نه استادهام، نه ادما، نه اونایی که وبلاگم رو میخونن که کلش چند نفرن که هی غیب میشن و میرن، نه تو، نه اون، نه اون یکی...
دلم سوخته بود، اگه کسی من رو جدی گرفته بود، لازم نبود برای فهمیدن و برای هر گام این سفر، این قدر از صفر شروع کنم، اگر کسی هم به من کمک کرده بود، نتیجه و برایند خیلی بهتری داشتم....
امشب انگار بهار اومده، .... همشون....

هورمون و ذهن......

ما را در سایت هورمون و ذهن... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: شنبه 3 مهر 1395 ساعت: 6:34

صفحه بندی