چرا تو این قدر خوبی؟
چرا اینقدر نزدیکی؟
چرا اینقدر فهمیدنی هستی؟
چرا مثل بقیه همیشه نمیگی وقتم تنگه...میخوام هسته ی اتم بشکافم؟
چرا نمیگی شماها در حد من نیستید و من رو چه به شماها؟
چرا اینقدر قشنگ خوشحال میشی؟
چرا اینقدر خوب همه چیزو توضیح میدی؟
ما را در سایت هورمون و ذهن... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 26