از پشت ویترین...

خرید بک لینک

چرا تو این قدر خوبی؟

چرا اینقدر نزدیکی؟

چرا اینقدر فهمیدنی هستی؟

چرا مثل بقیه همیشه نمیگی وقتم تنگه...میخوام هسته ی اتم بشکافم؟

چرا نمیگی شماها در حد من نیستید و من رو چه به شماها؟

چرا اینقدر قشنگ خوشحال میشی؟

چرا اینقدر خوب همه چیزو توضیح میدی؟

هورمون و ذهن......

ما را در سایت هورمون و ذهن... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 15:05

صفحه بندی