
بده که تا کسی نیاد بگه تو فلانی و بهمان خودت به روشنی نفهمی که تو فلانی و بهمان... که باید از اشپزیت تعریف کنن تا باورت بشه خوبی... باید از سلیقه ات تعریف کنن تا باورت بشه خوبی... باید از هوش و پشتکارت تعریف کنن تا باورت بشه خوبی... وگرنه مثل ...جون میکنی و هی بیشتر از خودت بدت میاد که کمی...که کافی نیستی...که اونی که میخواستم نشدی.... پ.ن. میتونم 24 ساعت تمام هم بخوابم....خسته ام در تمام روز........
ادامه مطلب