هورمون و ذهن...

متن مرتبط با «اومد» در سایت هورمون و ذهن... نوشته شده است

هر کسی پس از تو اومد خلوت منو به هم زد....

  • نیلوبلاگ

    از دور بودن از ادما پشیمونم....از نزدیک شدن بهشون گریزونم.... دور که بمونی تنهایی بی برو برگرد نصیبت میشه.... دور که بمونی بهت میگن سرد و خشک و جدی و مغرور.... نزدیک که میشی نمیدونی این خار که به دستت میره برای چیدن گل خرزهره است یا گل رز.... نزدیک که میشی تنت زخمی میشه...زخمای ریز دوست داشتنی...یا زخمای مزمن ابدی.... پ.ن. تو رو باز به یادم اورد هر کی از عاطفه دم زد.... ...

    ادامه مطلب